AGRI STAR 40.7 EVO2 107 KW GD
AGRI STAR 40. 7 EVO2 - PODNOŚNIK TELESKOPOWY STAY - Rodzina AGRI obejmuje potężne i kompaktowe podnośniki teleskopowe opracowane w taki sposób, aby zapewni użytkownikowi odpowiednie połączenie mocy ze zwrotnością we wszystkich warunkach, wszędzie tam, gdzie istnieje konieczność przenoszenia cennych ładunków na ograniczonej powierzchni.
Aby uzyska absolutną jakość, gama AGRI zostaa kompletnie przeprojektowana, wzbogacona o futurystyczny design oraz wyposażona w rozwiązania gwarantujące maksymalny komfort w nowej kabinie zaprojektowanej przez Giugiaro Design Szczycący się najwyższą doskonałości oraz uniwersalnością spośród wszystkich rolniczych maszyn teleskopowych. Dieci model AGRI STAR oferuje przyjazne wnętrze soft-touch w kabinie podobnej do wnętrza samochodu, więcej miejsca na nogi oraz możliwość regulacji podłokietnika oraz kolumny kierowniczej.

MAKSYMALNY UDŹWIG

4000 kg

MAKSYMALNA WYSOKOŚĆ PODNOSZENIA

7,2 m

MOC MAKSYMALNA

107 kW (143 HP)

WYMIARY
Wysokość nad ziemią: 360 mm
Maksymalna długość: 4971 mm
Wysokość kabiny: 2410 mm
Rozstaw kół: 2290 mm
Promień łuku kół: 3679 mm
OSIĄGI
Maksymalny udźwig: 4000 kg
Maksymalna wysokość podnoszenia: 7,2 m
Maksymalna wysokość na kołach: 7,2 m
Siła szarpnięcia: 5700 daN
Siła pociągowa: 5600 daN
Maksymalna prędkość: 38 km/h
MASY
Ciężar własny: 8780 kg
SILNIK
Marka: FPT
Zasilanie: Olej
Pojemność: 4485 cm³
Moc nominalna: 96 kW
Obrony na minutę mocy nominalnej: 2200 rpm
Moc szczytowa: 107 kW
Obroty na minutę mocy szczytowej: 1800 rpm
Norma dotycząca emisji: Stage IV/Tier 4f
UKŁAD HYDRAULICZNY
Wydajność pompy hydraulicznej: 150 L/min
Maksymalne ciśnienie robocze: 25,5 MPa
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Rodzaj przeniesienia napędu:
OPONY
Standardowe: 400/70-24 (16/70-24)”
Informacje AGRI STAR
Fotel jest podgrzewany i wyposażony w 3 różne systemy zawieszenia do wyboru. Dach, deska rozdzielcza oraz podsufitka zapewniają izolację przed zewnętrznym hałasem. System Zero Shock skutecznie redukuje drgania i wibracje, oferując doskonały komfort jazdy.
Kabina posiada system amortyzowania z wybudowaną regulacją. Obejmuje on 4 wsporniki tłumice uderzenia oraz wstrząsy w promieniu 360°. Klimatyzacja została zoptymalizowana poprzez połączenie 6 otworów nawiewowych z otwieranym dachem oraz szybą tylną, a także elektrycznie otwieraną szybą boczną. Podwójny filtr powietrza chroni operatora przed pyłem, kurzem oraz wszelkimi zapachami. Dua powierzchnia szyby zapewnia większ widoczność, szczególnie w połączeniu z ledowymi reflektorami umieszczonymi na obwodzie maszyny oraz na wysięgniku.

Pełna kontrola również z wnętrza kabiny dzięki elektrycznie regulowanym i podgrzewanym lusterkom wstecznym z systemem zapobiegającym ich zaparowaniu oraz wyświetlaczowi 7’’, który monitoruje 3 bezprzewodowe kamery.
Nowy jednodźwigniowy joystick CAN-bus pozwala na sterowanie kierunkiem jazdy oraz wysięgnikiem, a hydrostatyczny układ przeniesienia napędu gwarantuje stabilną i dużą siłę pociągową nawet przy wysokiej prędkości.