ICARUS 40.17 85,1 KW GD
Wymogi na budowach się zmieniają: koszty zarządzania wymagają redukcji, a wydajność maszyn i pojazdów powinna stale się poprawiać. Dieci odpowiada na nowe żądania swoich klientów, proponując maszyny, które są bardziej uniwersalne, wytrzymałe, niezawodne oraz łatwe i intuicyjne w obsłudze.
Praktyczne w utrzymaniu dzięki trwałym komponentom oraz materiałom wymagającym wymiany po wielu setkach godzin eksploatacji. Nowoczesne, również w liniach, dzięki kabinie zaprojektowanej przez Giugiaro Design z bogatym wnętrzem inspirowanym wnętrzami samochodów i ciężarówek.

MAKSYMALNY UDŹWIG

4000 kg

MAKSYMALNA WYSOKOŚĆ PODNOSZENIA

16,40 m

MOC MAKSYMALNA

85,1 kW (114 HP)

WYMIARY
Wysokość nad ziemią: 390 mm
Maksymalna długość: 6250 mm
Wysokość kabiny: 2530 mm
Rozstaw kół: 2390 mm
Promień łuku kół: 4140 mm
OSIĄGI
Maksymalny udźwig: 4000 kg
Maksymalna wysokość podnoszenia: 16,40 m
Maksymalna wysokość na kołach: 16,40 m
Siła szarpnięcia: 5700 daN
Siła pociągowa: 9300 daN
Maksymalna prędkość: 38 km/h
MASY
Ciężar własny: 12260 kg
SILNIK
Marka: Kubota
Zasilanie: Olej
Pojemność: 3769 cm³
Moc nominalna: 85,1 kW
Obrony na minutę mocy nominalnej: 2600 rpm
Norma dotycząca emisji: Stage IV/Tier 4f
UKŁAD HYDRAULICZNY
Wydajność pompy hydraulicznej: 140 L/min
Maksymalne ciśnienie robocze: 25,0 MPa
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Rodzaj układu przeniesienia napędu: Hydrostatyczna z elektronicznym sterowaniem z pompą o zmiennym natężeniu przepływu z funkcją ECO
OPONY
Standardowe: 440/70×24″
informacje ICARUS
W nowej gamie Construction GD rodzina ICARUS to maszyny, które mogą sięgać wyżej - na 14 m, 17 m i 18 m - i mają udźwig od 4 do 5 ton. Zostały zaprojektowane w odpowiedzi na wymagania pracy na budowach oraz aby zapewnić płynny ruch.
Zapewniają łatwą obsługę oraz wysoki standard bezpieczeństwa gwarantowany dzięki seryjnie montowanym podporom stabilizującym ze sterowaniem proporcjonalnym oraz poprzecznemu poziomowaniu Icarus 5018, który dzięki wysięgnikowi sięga na wysoko 18 m, jest wyposażony w dodatkową stabilizację w postaci nowego siłownika tylnej podpory stabilizującej.