ICARUS 50.18 85,1 KW GD
Wymogi na budowach się zmieniają: koszty zarządzania wymagają redukcji, a wydajność maszyn i pojazdów powinna stale się poprawiać. Dieci odpowiada na nowe żądania swoich klientów, proponując maszyny, które są bardziej uniwersalne, wytrzymałe, niezawodne oraz łatwe i intuicyjne w obsłudze.
Praktyczne w utrzymaniu dzięki trwałym komponentom oraz materiałom wymagającym wymiany po wielu setkach godzin eksploatacji. Nowoczesne, również w liniach, dzięki kabinie zaprojektowanej przez Giugiaro Design z bogatym wnętrzem inspirowanym wnętrzami samochodów i ciężarówek.

MAKSYMALNY UDŹWIG

5000 kg

MAKSYMALNA WYSOKOŚĆ PODNOSZENIA

17,80 m

MOC MAKSYMALNA

85,1 kW (114 HP)

WYMIARY
Wysokość nad ziemią: 480 mm
Maksymalna długość: 6900 mm
Wysokość kabiny: 2650 mm
Rozstaw kół: 2440 mm
Promień łuku kół: 4379 mm
OSIĄGI
Maksymalny udźwig: 5000 kg
Maksymalna wysokość podnoszenia: 17,80 m
Maksymalna wysokość na podporach stabilizujących: 17,80 m
Maksymalna wysokość na kołach: 13,30 m
Siła szarpnięcia: 5700 daN
Siła pociągowa: 11600 daN
Maksymalna prędkość: 27 km/h
MASY
Ciężar własny: 14750 kg
SILNIK
Marka: Kubota
Zasilanie: Olej
Pojemność: 3769 cm³
Moc nominalna: 85,1 kW
Obrony na minutę mocy nominalnej: 2600 rpm
Norma dotycząca emisji: Stage IV/Tier 4f
UKŁAD HYDRAULICZNY
Wydajność pompy hydraulicznej: 140 L/min
Maksymalne ciśnienie robocze: 25,0 MPa
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Rodzaj układu przeniesienia napędu: Hydrostatyczna z elektronicznym sterowaniem z pompą o zmiennym natężeniu przepływu z funkcją ECO
OPONY
Standardowe: 440/80×24″
informacje ICARUS
W nowej gamie Construction GD rodzina ICARUS to maszyny, które mogą sięgać wyżej - na 14 m, 17 m i 18 m - i mają udźwig od 4 do 5 ton. Zostały zaprojektowane w odpowiedzi na wymagania pracy na budowach oraz aby zapewnić płynny ruch.
Zapewniają łatwą obsługę oraz wysoki standard bezpieczeństwa gwarantowany dzięki seryjnie montowanym podporom stabilizującym ze sterowaniem proporcjonalnym oraz poprzecznemu poziomowaniu Icarus 5018, który dzięki wysięgnikowi sięga na wysoko 18 m, jest wyposażony w dodatkową stabilizację w postaci nowego siłownika tylnej podpory stabilizującej.